Bungy Swing

Så var det helg igen och det måste ju firas?!
Vi valde att fira det genom att skjutas rätt upp i luften, för att sedan störta ner igen. Upp och ner, ner och upp, snurra runt och skrik så högt att dina kompisar och resten av Auckland blir döv.
Det kan jämnföras med bungy jump, fast tvärtom. Dom spänner linorna till, gungan, och sedan skjuts man iväg. Fantastisk spännande och läskigt. Men efteråt insåg jag hur skönt det var att få skrika rätt ut och känna adrenalinet rusa i kroppen. Behövde få känna kicken, att jag lever. Att detta är på riktigt! inte bara en saga..


Taggade tjejer!


Up, up and.. away!


Störtande ner mot marken, upp&ner!!!




Befriade och helt skakiga ;)


/Michaela

Kommentarer
Postat av: Farmor

ÅÅÅÅÅÅ vilka modiga tjejer.....Hoppas att det är bra.kramar<3

2011-11-18 @ 09:22:49
URL: http://gbhptu.blogg.se/
Postat av: Faster

För att citera en Halebopreklam som går just nu - era hjärnor har nog inte växt ihop än. Annars utsätter man sig inte för det där ;) Galningar!Kram <3

2011-11-18 @ 13:27:44
Postat av: Josse L

tralallala avundsjuk jag är så avundsjuk... på er mina modiga kamrater!

2011-11-21 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0