The final countdown!

Ja, då sitter man här med hundra saker som man ska hinna med och göra fram tills i morgon. Mycket förberedelser som man har väntat med som vanligt såhär in i de sista. Börja känna att det verkligen händer nu. Den här resan kommer bli vår livs resa och de ska bli otroligt spännande att se vad man kommer att få göra och lära sig under de här 5 veckorna.
Kommer kännas jobbigt att lämna alla nära och kära så länge. Men det jobbigaste är nog att säga hejdå. Men när man väl är i Nya Zeeland kommer det säkert att vara annorlunda, man kommer ha så mycket annat att tänka på och göra.
Nej, det här blir nog hur bra som helst. I morgon klockan 11 bär det av till Stockholm för att senare på kvällen flyga till NZ. Slår vad om att vi kommer ha det helt underbart!
Nya Zeeland, here we come! :D
Kram/J
Vi bor som sagt i Auckland, som ligger nästan längst upp på nordön.

Kommentarer
Postat av: Josse

Spännande!! Trevlig resa. Vi hörs mina modiga vänner!:D

2011-10-26 @ 23:30:24
Postat av: Cattis i Sollefteå

Fick precis svar från Alex att hon gick i shorts och tshirt vilket gör att jag måste ändra delar av min packning. Det är inte lätt....inte är det lätt heller att om 3 timmar krama mina småtossar hej då. Det bästa Jenny är att man verkligen inser hur mkt man älskar sina nära. Vi ses snart!

2011-10-27 @ 08:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0